Detectivul  Nico de la OTV
DAN.G SI DETECTIVUL NICO - | Detectivul Nico de la Otv

Pentru vizinoarea perfecta a canalelor va rugam sa aveti ultima versiune de Flash Player

Dumnezeu Sa O Ierte...!!!!!


Roxana si Norica
Eu va las cu lacrimi pe obraz
Cu durere si suspine
N-ati avut noroc de mine


Fost-am noi trei surori
Ca , creanga cu trei flori
Insa vremea a venit
Si una s-a vestejit


Surorile si prieteni cand au aflat
Dupa mine au plecat
M-au strigat fara folos
Ca eu de gasit n-am fost


Norica mea ,tu sa ramai
Flori din dalbe dimineti
Sa-n grijesti mamica mea
Sa nu simta lipsa mea

Iar ,tu Bogdane sa vi
Sa aprinzi o lumanare
Sa-ti ceri din suflet iertare

Unchii ,matusi,veri,verisoare
Dati-mi un cuvant de iertare
Sa ziceti din inimiara
Sa-mi fie tarana usoara


Veniti voi vecini iubiti
Pe mine de ma-n sotiti
Pe drumul cel mare
Ca ma duc cu mare jale

Ia priviti in departare
Sa vedeti ce adunare
Este pentru a mea plecare
Din a prietenilor cale

Vruta bunul Dumnezeu
Ca sa-mi ia sufletul meu
Chiar la 18 ani
Cand in floare vieti stam


In lume cat am trait
Poate eu v-am necajit
Dar acum imi cer iertare
Ca ma duc cu mare jale

Archives