Detectivul  Nico de la OTV
DAN.G SI DETECTIVUL NICO - poezi | Detectivul Nico de la Otv

Pentru vizinoarea perfecta a canalelor va rugam sa aveti ultima versiune de Flash Player

Pe aceasta lume mare
Plina de necazuri tare
Fost-am floare de la munte
Si astazi ma duc din curte


Cu amar si grea durere
Jale fara mangaiere
O plangere neculmata
Cum n-am fost niciodata.

Pe acest brad inverzit
Prea iute tu l-ai lovit
Sa fi moarte blestemata
Pentru a ta cruda fapta


O luna ,soare si stele
S-au terminat zilele mele
Asa-n graba si curand
Sa ma duc de pe pamant

Tineretea mea deodata
Azi e la pamant culcata
Fericirea ce-o visam
Astazi in pamant o am


O tu moarte ticaloasa
Rea mai esti si nemiloasa
Pe aceasta floare frumoasa
Repede ai luat-o din casa


Iarta-ma mamica mea
Ca-am avut o soarta rea
Si in lume cat am trait
Poate te-oi fi necajit

Vei veni tu cateodata
Mama dulce si intristata
Sa uzi cu lacrimioare
Pe mormant aceasta floare


Surori dragii si scumpe
Sa-mi puneti la cap o cruce
Cruce alba pe mormant
Sa nu uitati ca acolo sunt


Iubitul meu,
Ramas bun
Eu ma duc pe falnic drum
Drum batut si batocit
Si tot cu lacrimi stropit

Archives